MucizemiinAnnesiii doğduğundan beri hep iştah problemi vardı, 4 buçuk aylığa kadar mama+meme gittik, sonra memeyi tamamen bıraktı mamaya devam etti ama burda arkadaşların dediği gibi öyle çok ml galan hiç içmedi, 5 aylıkken tadımlara başladı, şimdi canı isterse yer istemezse ne yaparsam yapayım mümkün değil ağzını açmaz.
Sabah standart kahvaltısını yapar herşeyden az az tadımlık yer ( buarada 1 haftadır karadut özğ kullanıyorum, sanki biraz fayda etti)
Sonra ilk uykusuna yatar öğlen çorba ya da yemek, sonra ara öğün, sonrada akşam yemeğinde biz ne yersek ondam veririm. Ara öğünü normale göre az herkes 3 ara öğün diyor ama ben 3 ara öğün verirsem ana öğünlerde hiçbir şey yemiyor. Gecede mama içer
Uzun oldu kusura bakmayın 😊