Mavikelebek54 Kaç gündür öyle mızmız ki elimizi ve neyi yakalarsa ağzına alıp ısırıyor sonra yine ağlıyor baktım dış etleri biraz şiş gibiydi gecede 10 kere uyandı nerdeyse dişleri mı çıkıyor acaba hemen çıkar mı ilk bebeğim hic fikrim yok bu arada 4 ay 19 günlük
Mavikelebek54 MinnakPanda çekebildigim an yükleyeceğim etiketlerim 🌺☺️ ağzını actiigi gibi elimi yediği için 😂😂
MinnakPanda Mavikelebek54 😁😁birde belirti olarak salyada artış varmı? Pişik ve ishal varmı? Sürekli kucak isteme varmı? Bizde bunlar vardı. Çok huzursuzdu. Heic birşeyden memnun olmuyordu. Şükür oatladi dişlerimiz 2 gündür biraz rahatladım