bonjour_maman Kızlar 23 aylık kızımın dizinde diz altında kalçasının üst tarafında morluk oluşmuş internetten bakınca da çok korkulan şeyler yazıyo sadece morluk neyin belirtisi olabilr yoksa korkulacak bişey midir lütfen bilgisi olan yazsın 🙏
bonjour_maman Asyos1234 yani ev içinde düştüğü oldu yok bastırınca acımıyo hatta gülüyo gıdıklanır gibi
Noname21 bonjour_maman yani bir yere vurmuştur Bahsettiğiniz ihtimali ben anladım Allah korusun kanser de oluyor diyorsunuz ama o morluklar kendi kendine oluyor ve birden fazla oluyor
bonjour_maman Noname21 Düşüncesi bile çok korkunç rabbim kimsenin evladını bu hastalıkla sınamasın kimseyi hatta sadece morluk belştrsi değil yazıyı ama