Ahsen3429 merhaba. 2 yılı aşkın süredir organik ürünler satan bir mağazanın mutfağında çalışıyorum. Sakaryada ismi organik gurmem. Cici bebeleri biz kendimiz yapıyoruz kız kardeşim arkadaşım herkes o cici bebeyi yedirdi bebeğine. İçerisinde siyez unu elma suyu konsantresi bebek irmiği ve organik tereyağı var. Sadece biraz sert kıtır kıtır kurabiye gibi. Blendrda toz haline getirip yediriyordu kardeşim. İnternet sitesine bakın deneyebilirsiniz belki beğenirsiniz.