Sedaseda96 seni o kadar iyi anliyorum ki bunlar hep çevre baskısı yüzünden oluyor. Bir dönem ben de cok taktim özellikle kaynanam sürekli bu çocuk cok zayif diyip duruyordu sanki benim suçum gibi bn de oğlum yemedikçe ona sarmıştim psikolojim baya bozulmuştu. oğlum tamam cok kilolu değil ama 50.persentil de yani normal kiloda ve esim de ben de kilolu insanlar degiliz. Bazi seyler bizim elimizde degil simdi yemek yiyor ama yine kilolu değil, bircok faktör var buna etki eden en basta da genetik! Sen zaten gerekli incelemeyi yaptirmissin sağlıkla ilgili bir engel de yok cok şükür, gerisini akışına bırak. Kilolu bebek sağlıklı bebek degildir. Benim yeğenim var evet kilolu ama 2 yasinda cocuk bir oturusta 5 tane baklava yiyor. Ben çocuğuma asla yedirmem. Genellikle sağlıklı seyler veriyorum rafine seker kullanmıyorum. O yüzden de sağlıklı büyüyor. Çok uzattim güzel anne kısacası lütfen kendi iç güdülerinle hareket et kimseye kulak asma ve sadece bebeğine odaklan😍