Elfeyll Merhabalar dün doğum yaptım doğumdan 6 saat sonra kan uyuşmazlığı sebebi ile sarılık için yenidoğan ünitesine aldılar böyle bir süreç yaşayan oldumu süreç nasıl ilerledi Yardımcı olurmusunuz