Merhaba kızlar son 3-4 yıldır neredeyse surekli kabizim bekarken vs çok etkilemiyordu da doğumdan sonra hem vaginamda bagirsaklarimi hissediyorum hem de göbek yaptı bildiğin 7 aylık hamile gibiyim gitmiyor ve psikolojikten de hiç rahat değilim ne yapmalıyım sizce ? Doktora gitmeyi hiç istemiyorum artık o kadar başlarından savuyorlar ki sözüm meclisten dışarı ama gerçekten gerek hamilelik gerek lohusalik dönemde bir çok hastalık geçirdim ama hiç birine tanı dahi konulamadı. Onun icin hastane dışında alternatif bisiler önerirseniz çok mutlu olurum