Sdr123456 valla dün aynı durumdaydim gece 3 de zor uyudu bizde 7 ay 17 günlük olduk. Serum, 2 farklı burun spreyi, sıcak suyu nane kekik yağı yaptım buharına tuttum. En sonunda gece 1 i geçti duşa soktum. Nasıl bağırıyordu Ka ckez calpol verdim bilmiyorum bir yeri ağrıyor herhalde diye. Duşdan sonra uyudu burnu acilmasa da. Birazdan sağlık ocağına götürcem. Nebulizator alacağız bir de bugün.
Doğduğundan beri hırıltısı var birde geniz eti var sanırım iyice tıkalı normalde de hırıltısı oluyordu. Geçen ay da soğuk algınlığı oldu ama bu kadar tikanmamisti