Benisahtesevme2 2 yaş itibariyle oyun gruplarına, 2,5 yaşına geldiğinde de yarım gün kreşe vermek istiyorum kızımı. Yeğenim mecburi sebeplerden 2 yaşında kreşe başlamıştı üstelik tam gün başta biraz zorlandı tabi çünkü annesinden başka kimseyle vakit geçirmemişti. Sonra çok faydasını gördü gerçekten. Şu an 7 yaşında inanılmaz özgüvenli, hırslı ve sorumluluk sahibi😊