BeyzaN77 gecmıs olsun canım oncelıkle uc gun sonra çıkarmıştı doktor bızımkını
İlaç vermıstı bıze kantaronda ıyı gelır her bez degısımınde hemen hemen sürüyordum krem oyle hatırlıyorum canım emın degılım ama aradan ıkı yıl gectı
O uc kısmına aparat varya onun ıcıne doğru uc kısmına yanlara sürüyordum ıyılesmesını hızlandırır bardak da kullan zaten ağlarsa çok agrı kesıcı verırsın calpol ılk çiş yaparken çok ağlamıştı oğlum aşırı aşırı ağlamıştı sonraki çişlerde daha ıyıydi artık
Çıkarma ıslemıne gıtmeden önce ıkı uc saat öncesinden bebegını ılık bebe yağı damlattıgın suyun ıcıne oturt oynat ki o klıps kolay çıksın ben yaptım yaptığım halde bıraz zor çıktı ama hıc yapmasam daha fena olurdu demek
Başka aklıma bısey gelmıyor bu sekılde kolayca atlatmıştık