Kızlar merhaba bebeğim 1 aylık doğumdan itibaren 15 gün annem bizde kaldı sonra ben onlara gittim 1 hafta orda kaldım bebeğim orda beşik olmamasına rağmen çok güzel uyuyordu ama kendi evimizde hiç bi şekilde uykuya gecmiyo yarım saatte bir uyanıyor neden böyle oluyor küçücük bebek belli bi yere alışır mı beşiği mi sevmedi anlayamadım vallahi yardımcı olur musunuz ne yapmam lazım