Goksindeniz Kızım 7 aylık meme reddi yaşıyoruz sağmak istiyorum sütüm olduğu halde mochi ya da wee babynin manuel pompaları var ancak hiç bir şekilde sağamıyorum nerede yanlış yapıyorum kızlar yardım eder misiniz? Aynı zamanda çalışan bir anneyim süt sağıp bırakmak istiyorum ama sağlamadığım için de bırakamıyorum lütfen yardımcı olun 🥺
Omerberat Goksindeniz dediğiniz markaları kullanmadım bilmiyorum ama manuel çok yorucu onu biliyorum. Elektrikli pompalar daha iyi sağım yapar,evet biraz pahalı gibi ama iyi sonuç verir.ikinci el de alabilirsiniz veya tanıdıktan.3 saate düzenli olduktan sonra eminim güzel sonuç alirsiniz benim evde ameda finesse var,lansiloh da iyidir
yumurtam Goksindeniz manuelle ben de pes etmiştim, elektrikli alınca ne kadar fark ettiğini gördüm.Ben e bebekten baby mom çiftlisini kullandım,gayet de memnun kaldım, teklisi de vardı, bir bakın isterseniz
SCerenY Goksindeniz ben aventin pompasını kullanıyordum biraz pahalı ama hem güzel çekiyor hem de acıtmıyor tavsiye ederim
Kuzeymommms Goksindeniz mochiden ben çok memnunum acaba tam oturtamıyormusunuz etrafı ıslak olunca yapışmıyor göğüse