Mervebdr58 çok teşekkür ederim, deneyeceğim. 2 haftadır bu sıkıntıyı çekiyorum , süt az mı diye kafayı yemek üzereyim ,mama başlamayı bile düşündüm ,ama 1200 Gr almış, çok iyi dedi ebemiz sakın mama başlama dedi. Ama çok yoruldum,onlar öyle desede öyle düşünmekten kendimi alamıyorum.