MihraTas Sulee_ Şırnak’ta yaşıyoruz bilen bilir buranın sıcağını. Hava yaza göre yine idare eder ama hala klimasız durmak mümkün değil..
Deletedmom_33 Sulee_ İstanbul’dayim az önce 1 saat açtım banyo yaptırdığım için. Gece de burnu tıkalı diye banyo yaptırdım küçük sıcak hava üfleyen makine var onu açtım gece de. Doğduğundan beri kullanıyorum banyo yaparken giydirmeye kışın iyi oluyor üşümüyor
Selma-aygun37 Sulee_ gündüz değilde geceleri 1 saat 1 saat ara ara ılıştırıp kapatıyorum elektrikli var küçük şuanda onunla idare ediyorum kapıyı da kapalı tutuyorum hemende sogumuyor
marscicegi Sulee_ bebek var tabi ama duruma göre bakarım, benim evim ara kat güneş bütün odalarima vuruyor sadece geceleri biraz zorlayabilir bizi
Valtameriii Sulee_ bizim evde buz gibi bebeğim 5 aylık ama açamıyoruz malesef malum faturalar ödemek çok zor gerçekten Allah hepimisin yardımcısı olsun ne diyim devire bak güç bela yaşıyoruz valla 😔