Deletedmom_78 Kizlar adini doğru mu yazdim bilmiyorum bu bezin kalibi büyük mu küçük mu? 1 aylik oglumaalacagim ama 3 6 kg mi alsam 4 9 mu karar veremedim dar olsun istemiyorm mesela bayb turco duger bezlere gore kalibi bir tik daha küçük bunun nasil acaba?
Veyselaras Deletedmom_78 biz 6 numara almıştık çok kötü pişik yaptı bize kalibi da büyük molfixe göre
tubasd Deletedmom_78 kilosuna gore alin 3 6 olur 4 kiloysa kilosundan 2 kg kadar falan fazla oluyir oda normal zaten paketlerin adedidr cok fazla degil tecrube edersiniz