Taham İnşallah yoktur yani yoksa kendinizi boşu boşuna üzmenizi istemem açıkçası anne olarak çok zor böyle bir şeyleri kondurmak ama varsa da geç kalmayın derim çünkü 1 yaşına kadar yapılıyor tedavisi öyle biliyorum Instagram adresimden yazarsanız yardımcı olmak isterim yani bir doktor değilim elbette ama en azından bunları yaşamış görmüş geçirmiş bir anneyim bildiğim kadarıyla yardımcı olmak isterim dediğim gibi çok geçmiş olsun