Metehan09 benim kızımda yüksek ateş huzursuzlukla doktora gittik doktor ilaç yazdı sonra vücudunda döküntü ses kısıklığı oldu gece alıp acile gittim acil doktoru ilaç alerjisi dedi alerji iğnesi yaptı. İnanılmaz kötü bir gün geçirdim bebeğim cok ürktü hastanede. Sonra doktorumzdan tandevu alıp gittim demez mi bu 6. Hastalık böyle olması normal alerji değil diye! İşin kısası bizde geçirdik ama hastalık olduğunu anlayana kadar geçmişti yani. Benim uzaktan ölçen aletim vardı 39.5 ti ateşi