Assel Benim kizim 8 günden sonra 4 ay olacak düşünüyorum takviye yavaş yavaş verim mi ?Kim nasıl yaptı????@
Ayaniz Assel 4 ay takviye besin için çok erken sindiremez.. mama veriyosanız bile en aZından 5 ayın dolmasını bekleyin.. daha midesi ufacık.. aceleye gerek yok bence.. Ben sürekli mamayla beslendigi için beş buçuk aylıkken başladım takviye gıdalara..
Nefesdunya Assel canım 4 ay 20 günlükken 4 ay için olan kayısılı muzlu mamadan 2 kaşık verdim vermez olaydım. Alerji oldu kakası yeşil oldu yüzünde kocaman bir kızarıklık ve huysuzluk oldu. Çok pis pişman oldum ve 2 kaşık tan ne olur ki diyordum. Dr 6 aydan önce tadına baktırmak bile yasak dedi :(
Deletedmom115 Assel Takviye verecekseniz de Allah aşkına 4 aylık bebeğe mama verin rica ediyorum. Anne sütü alıyorsa ya da almıyorsa bari 5. Ayına kadar mamayla gidip sonra ek gıdaya geçin.
Bisaniye Assel bende erken 4 ay. Emziriyorsanız ilk 6 ay anne sütü ya da emzirmiyorsanız formül mamaya devam edin. Zaten 6 aydan sonra yiyecek içecek acele etmeyin. Bir de benim fikrim tabi bu imkanınız varsa evde hazırlayın yiyeceği her şeyi ne kadar organik deseler de pakete giriyor illa ki koruyucu vs içeriyor
AsilDorukAnnesi Assel Çok erken henüz kaşık mamalar için. Takviye formül mama verebilirsiniz emmiyorsa
meric Assel Kaşık mamalar ek gıda yerine geçer. 6 aydan önce vermeyin. Birde hero baby hiç vermeyin çok şekerli.
hanifedog çok erken daha. 6. ayını bitirsin öyle başlarsınız. hero baby mamalarında çok şeker var 6. aydan sonra da bence onu değil aptamil bebelac gibi içeriği daha iyi mamaları verin
tczehra [bilinmeyen] 6 aydan sonra başladım ben kaşık mamasına aptamil markadan verdim bağışıklık içinde iyi diye