Merhaba ek gıdaya yeni başladığımız için vereceğiniz besinleri ya anne sütüyle ya da formül mamayla açmamız gerekiyor mesela yumurta sarısı vereceksiniz onu formül mamayla açıp öyle verebilirsiniz veyahut atıyorum başka bir meyve ya da katı gıdaları hani biraz açmanız gerekecekse Formül mama ile açabilirsiniz yani 30 milim suya bir Ölçek formül mama koyarak vereceğiniz besinleri açabilirsiniz zaten buradaki amaç vereceğiniz katı gıdaları açmak hani bebekler ilk ek gıdaya geçtikleri zaman birazcık yutma da zorlana biliyorlar ya O yüzden mamayla sulandırıp verebilirsiniz 🥰