3 aydır 1 yasinda kziimda makat çatlağı olusuyor kanıyor bu sefer kaka yapmaya korkuyor acidigi için doktora söyledim krem verdi ama sürekli bu böylemi olucak bunaldım artık ya böyle gördükçe çocuğumu bagirsaklarina bişey olucak diye korkuyorum artikk sürekli olunca bugün giturucem doktora ne derr bilmiyorum