Merhaba hanımlar 13 günlük bebeğim var bir gogsumin ucu var diğerinin yok silikon uç kullanıyorum ama ucu olmayan gogsumden hala neredeyse süt gelmiyo ve sürekli yara olup kaniyo artık deli olcam. Diğer gogsumden gayet güzel süt gelio bebeğim emerken ağzından süt akio ama diğer gogsumi kesip atasim gelio. Ne yapabilirim onu iyilestirmek ve süt arttırımı olması icin