The_Ana benim yaptigim sekli anlatayim. ☺️Buyuk cezveye bir bucuk cay bardagi suyu koyarim ilik 1 tatli kasigi dolusu tarhanayi atarim yarim domates rendelerim(istege gore eger popoda kizariklik yok ve sonrasindada kizariklik yapmazsa domates kullanabilirsin) bir bas parmak terayagi atarim 1 tane sarimsak rendelerim karistiririm kaynamaya yakin ustune nane indirdikden sonrada bi tatli kasigi da zeytin yagi misssss missss ☺️🧿