Merhaba,bebeğim prematüre olmasına rağmen kilosu gelişimi önde diye doktorumuz ek gıdaya 5. ayda geçirdi bizi. Bu ay tadım yapıcaz dedi.
ilk yoğurtla başladım çok sevdi. Sonra sırasıyla 3 er gün kuralına uyarak patates,kabak,avakado ve havuç verdim. Karıştırma yapmadım hiç tekil olarak verdim bu gıdaları.Çok fazla yemedi ama öğürmedide kaşığı ittirmedide kafa çevirmedide 😀 yutmada saatlerce bekledik Şimdi meyveye geçicem bugün şeftali vericem. Sonra neler verebilirim. Muz,armut,elma diye düşündüm. 5 aylık başlayan oldumu siz neler yaptınız. 12 gün sonra 6 aylık olucak. Sonra nasıl yol izliycem ?