kubramomm- Roslin Bende var ama hiç kullanmadım. Doktorunla görüşüp relactaz damla ve biogaia ikisini aynı gün içerisinde kullanabilirsin gaz için relactaz hayat kurtarıcı efsanelerden.
Dondurmalikahve Roslin Bizde işe yaramıştı bence bu bebeğin yapısına göre değişir mesela bioga kullanıp memnun olmayanlar bile olabiliyor.
mysa2 Roslin ben kullandım ama işe yaradımı yaramadımı emin değilim çok gazlı bi bebekte değildi gerçi ama 😊
Deryaaaaaaaq1 Ben biogaia ve Metsil kullanıyorum çok memnun kaldım bebeğim az da olsa kendisi gazını çıkarmaya başladı
Gezginanne35 Roslin metsil ve biogaia ikisi bir arada işe yaradı.3 .ayda gaz sancılarımız en az seviyeye indi zaten
Agaclargibi Ben memnunum metsilden. Oğlumda işimize yarıyor sabah öğlen akşam üç kez beşer damla veriyorum verdikten yarım saat sonra gaz çıkarıp kakasını yapıyor