Melikek Merhaba anneler. Oğlum 3 gündür 39 derece ateşle mücadele etti. Çok şükür 3. Gün akşamında itibaren ateşimiz düştü ve 2 gündür antibiyotiğe başladık. Rahatsızlığı sebebiyle tahmin edersiniz ki çok huzursuz ve hiç birşey yemiyor. Tombik denilecek bir bebekti ama bir anda eridi ne yapsam reddediyor. Daha önce bu şekilde rahatsızlık geçiren anneler iştah acıcı önerileriniz var mı ve ne kadar sürede enerjisini toplar iştahı gelir? O yemiyor üzüntüden ben de yiyemiyorum. Normalde çok iştahlı bir bebekti bu arada 11 ay 7 günlüğüz
Ozge_AyazEfee Melikek hastalıktan dolayı iştahı azalmıştır, kendinizi yerine koyun grip olunca canımız Bi lokma bile yemek istemez. Sağlığı yerine gelince eskisi gibi beslenmeye devam edecektir. Geçmiş olsun 🌺