Bebeğim ilk doğduğunda bazen 2-3 kez bazen 1 kez kalkıyordu. Sabah 5 kalkardı. Ancak sabah hiç uyumuyordu. Bende memede uyuduğunu farkedince sabahları memede uyuttum. Bende dinleniyordum. Bir sakınca görmedim. Bebeğim 8 aylık Tam 1,5 ay öncesine kadar. Artık memede uyuma öyle bir hal aldıki ilk zamanlar sabah uykusunda bunu kullanıyorken. Daha sonra gündüze yakın sabah 4 gibi içmek istedi. Ve şuanki durum tüm gece 20-30-40 dk bir ister oldu. Gündüz uyurkende uyanıp ister oldu. Artık babasını yataktan kovar oldu. Beşiğinde uyumuyor. Uykusuzluk baş gösterdi. Artık bende durum nanay. Bari gece dinlenmek istiyorum. Şimdi karar verdim. Sizce nasıl bir eğitim.
- Gündüz uykusu gelince kucağımda sallayarak uyutucam. Beşiğine koyucam. Gece de aynı şekilde. Tabi benim için sancılı olucak.
Diceksiniz yatağına koyup uyumasını bekleyin diye ancak benim bebek asabi hemen katılarak ağlıyor. Bende ağlasın istemiyorum.
Memeyi tamamen uykudan uyanınca vermeyi planlıyorum.
Sallanma alışkanlığı olsun istemiyorum o yüzden ilk sallayarak memeden uzaklaştırıp daha sonra kademeli yatağa koyup uykuya dalmasını beklicem.
Gece uyumadan önce masal okuma ve kolik/beyaz gürültü sesi açmayı deneyeceğim. Sabaha kadar dinlesin.
Sizce hata öneri varsa yazarsanız sevinirim.