Nrhyt44_krm44 bende ne yiyeceğimi sasirdim sut olsun diye o kadar çok şeyde yiyorum ki, belkide yünlü yelek giydiriyorm o bile sıcak gelip dokunuyor, bugün göz kapağında ve çenesinin altında kırmızılık vardı bunun için cocuk dr una mi gitmem lazım yoksa dermatolojiye mi? Birde atopik dermatit demişsiniz krem olarak ne kullanmalıyım siz ne kullaniyirsunuz