ekonomist28 kızım 14 aylık olmak üzere . Postunuzu okuyunca ilk 3-4 ayım geldi aklıma . Çoook zorlandım bir Allah bilir birde eşim ve ben . Öncelikle destek alabileceğiniz birileri varsa kesinlikle destek alın . En azından temizlik yemek falan için . Eve çingene beşiği kurma şansınız varsa çom faydası oluyor birde pusette yatrırın ara ara , iki büklüm durdukları için gazı rahat çıkarıyorlar . Yanında olduğunuz zamanlarda yüzüstü yatırın gaza çoook iyi geliyor . Ben sab simplex ve bio gaia aynı anda kullandım iyi geldi ( onları bulana kadar tüm damlaları denedim ) banyo yaptırdığınızda kovaya ılık su yapın belden aşağısını biraz suda bekletin . Ve gün içinde sürekli masaj yapın . Size tavsiyelerim bunlar . Ama en önemlisi çok zor biliyorum ama rahat olmaya çalışın . Bizim gerginliğimizi hissediyorlar . Ama tünelin sonu ışık . 3 ay sonra iyice azalacak bayaa farkedilir bir şekilde sonrada tamamen geçecek inşallah 🙏 dayanın . Şimdi evin içinde ordan oraya yürüyen bir kızım var çok şükür 🙏 bazen iyi kolikmiş diyorum çünkü şu an hiçbir durum diş, atak vs . Bana zor gelmiyor . En zorunu yaşadık bitti çünlü 🥰🥰