Nefesdunya bende de oluyor çoğu kez
-Bunu yapmak icin yetkiniz yok
-oppss birşeyler yanlış gitti
-Cok hızlı gidiyorsun
Gibi. Bir de oopps birseyler yanlış gittiden sonra yorumu göndermeden cevabı göndermediniz yinede çıkmak istiyor musunuz diyor cikiyorum bakıyorum mesajı göndermişim ve defalarca aynı kez mesajı göndermiş oluyorum sayfada arka arkaya ayni mesajdan birsuru oluyor🙂