Selammm, 10 gün sonra 9 aylık olacak bir kızım var 6.5 kilo. Kilo alamıyoruz, raporlu mama da kullandık hala daha kullanıyoruz ama maalesef kilo alamıyoruz 🥺 ek gıda sürecimiz de çok çok zor geçiyor hiç ilerleyemedik desem yeridir.. kan testleri vs herşey yapıldı çok şükür hiçbir sorun çıkmadı ama ben psikolojik olarak resmen çöktüm. Nasıl kilo aldırabilirim kızıma 🥺