mucizem3006 Sunsam-44 biraz küçük sanki canım ama yinede bişey diyemiyorum daha tecrübeli anneler vardır🤗
Beh1108 Sunsam-44 0-3 ay uyku tulumu var mı ki ben hep 3-6 dan başladığını gördüm. Kundak yaptırmıyor mu annesi 😢
nilufer19 Sunsam-44 kundak daha iyi olur sanki çok minnak çünkü:) 0-3 ay tulum olmuyo bence olsa bile büyük gelir rahatsız eder yenidoğan bebekler anne karnındakı pozisyonu daha çok severler ve daha rahat uyurlar yani kolları kendine sıkılmış bi şekilde
Birkedibirbebekkkk Sunsam-44 tabiki giydirilir. Kundak tarzi olanlarda var. Kundak tarzi olup kollari biraz buyudugunde cikarilip kullanilanlarda var. Benim oglum sogdugundan beri giydirdim cunki uzerini hic örttürmedi.
mucizem3006 Sunsam-44 benim oğlan yaz bebeğiydi zaten kış geldiğinde 4-5 aylıktı ama ben o zaman giydirmedim zaten pek dönmüyordu uyurken üstünü de açmıyordu, şimdi deli gibi yatıyor 15 aylık dün ilk defa giydirdim😊
Sunsam-44 nilufer19 üşüyordur diye sizlere danışmak istedim :) yarım kundak yapıyorum cevap verdiğiniz için teşekkür ederim anneler
nilufer19 Sunsam-44 kundak yeteri kadar kalın olmazsa üzerine hafif battaniye ata bilirsiniz zaten minnacık olduğu için koyduğunuz gibi uyur sabaha kadar hiç hareket etmez ki üstü açılmaz biraz büyüsün o zaman sabaha kadar kurcalanır:D işte o zaman uyku tulumu devreye girer
Sezendolmus Zaten o haraket edemez battaniye ört. Büyüdüğünde kullanamıyorsunuz battaniye. Şimdi en rahat dönem
Birkedibirbebekkkk Sunsam-44 link atmayi bilmiyorum ya 🤭 benim kullandiklarim owli uyku tulumu. O sekilde bulabilirsin. Yada aksam esim gelince ona attirayim linki.
Gokcemcelik Sunsam-44 geceleri 1 kat kalın giydirip örtüsünü beline kadar çekebilirsiniz kolları açık kalacak şekilde 😌 suan dönmüyorlar birsey tutup cekmiyorlar . Biraz büyüyünce alırsınız 🫶
Tweetyy Sunsam-44 ben kullanmadım ama owli nin kundaklari var uyku gurusu diye geçiyor ismi. Bebek büyüyünce iç kısmında patikleri var onları çıkarıp uyku tulumuna dönüşüyor
melrosee Sunsam-44 21 günlük bebek üstü açmadığı için gerek yoktur diye düşünüyorum . Ben giydirmemiştim, şubat ayında doğmasına rağmen 🌸