Busra-Camci94 Dikişlerimde iltihap kapmış doktor sef diye bor antibiyotik ile fito krem verdi bunları kullanıp iyileşen var mı?
Asyamom96 Busra-Camci94 sende mi terlettin dikişlerini benimde sezeryan yerinde oluştu bi şişlik iltihap dedi tekrar ameliyathane de boşalttılar geçti şükür ama orada küçük bi çukur oluşmuş
Busra-Camci94 Benim normsl doğum oldu. Aslında çok dikkat etmeye çalıştım ama yapamamışım dikişlerin açılmış dendi tekrar dikiş atılmadı kendi kendine kaynar o dediler. Umarım öyle olur
Hicranaysima Benim bütün dikişlerim iltihaptan ötürü düştü.Antibiyotik iğne ve hap kullandim hesp kapandi son 1 cm aciklik kalmisti.Malesef 3 ay dan fazladir ilac krem kullanmama ragmen sadece yarim cm kapandi.Gecen hafta cuma tek bir dikış atildi malesef o da dustu 3 gun sonra halâ dr a gitmedim kapanmadi ,kapanmiyor 😔
Busra-Camci94 Hicranaysima Ellerimle kontrol ettim biraz et kaynama yeri belli açıklık yok ama tam kapanmamış sanırım henüz. Umarım sizinde bir an önce kapanır. Sırf bu yüzden normal doğum yaptığıma pişmanım
Hicranaysima Busra-Camci94 amin inş normal dogum yaptigima bin pismanim😔 fito kremi nasil kullaniyorsunuz gunde kac defa?
Busra-Camci94 Ozumce Yapıyorum normalde ama neden böyle oldu anlamadım. Bakalım 1 hafta sonra nolucak