Ikicocukbiranne benim oğlum 3 yaşında bende denedim ama 5-6 gün büyük tuvaletini yapmadı çiş yaparken bile çok ağladı o yüzden tuvalet eğitimi diye bi şey olduğunu düşünmüyorum çocukların kendi dünyasına girmek biraz zor mutlaka bi sebebi vardır kendini hazır hissetmiyor olabilir şu ana kadar en zorlandığım konu o yüzden akışına bıraktım 🥲 Dışarıdaki bütün insanlar konuşur iyi olsa konuşur kötü olsa konuşur kimseyi ilgilendirmez 7/24 gözlemleyen sensin en iyisini sen bilirsin öyle düşün, bizim çocukluğumuzla şu anki çocuklarımız asla kıyaslanamaz ilk önce onu bırakmak lazım her çocuk zaten bir değil