Dondurmalikahve Benim oğlum 3 sene boyunca ,1 saat bende ayrı kalmadı , çok bagliydik. Yani daha yeni yeni alıştı diyebilirim. 1 aydır gidiyoruz. İlk gün 1 saat , ikinci gün 2 saat , üçüncü gün yarım saat ve haftasonu geldi. Pazartesi günü tam gün gitti ama ben o gün saat 3 de aldım. Sonra ki gün 4 de aldım böyle böyle uzattım. Hep kaygısı vardı onu bırakıp gittim sanıyordu , çantasına vesikalik resim koydum. Özleyince bakabilirsin, öğretmenine de sarilabilirsin seni bekliyorum annecim dedim. Dedig gibi çok bağlı bir çocuk olduğu için alışması 1 ay sürdü ☺️