Irmak29- sizi o kdr iyi anlıyorum ki. 5 aylıkken 5.200du kilosu ve son 1 ayında hiç kilo almamıştı o kdr tedirgin etti ki bizi hemsiremiz. Gelişim geriliği dedi o bu o kadar üzüldüm ki sütun yok falan dedi, yıkıldım.. O ay değiştirdim o aile hekimimizi. Başka bir aile hekimine geçtik ve şansımıza çocuk uzmanı olan bir hekime denk geldik. Evet o da mamaya başlamayı uygun gördü ama baktikti 1 2 ay mama da alsa (anne sütü+mama+ek gıda) bu çocuk kilo almıyor boyu uzuyor ama kilo almıyor. Bu çocuk zaten böyleymiş dedi önceki takiplerine bakarak. Kabul etmelisiniz yiyorsa ve almıyorsa sorun yok. Hamdolsun öyle bı doktor karşıma çıktı. Şuan hala çok zayıf. Düşünün ki hala bebeklik bazı kıyafetlerini bile giyebiliyor. Sahiden dert etmiyorum çünkü neredeyse sayılı hasta olduğu. Hiç ilaç icirmedim hiç asi yaptirmadim (bu benim şahsi kanaatim ve kararım) annesi olarak hislerime güveniyorum, doktora gitmesi gereken yerde götürüyorum yapılacak ne varsa yapıyorum ama gerektikçe… Lütfen içinizi rahat tutun :) bende kilo vermeye çalışıyorum veremiyorum :)