KaptanMarvel ben hiç memnun kalmadım ilk gittigimde hamilelik kontrolüne gittim ikincide çocuk doktoruna gittim. Bebeğim 39 derece atesliydi hiç bişey yapmadan dış geliyor deyip yolladılar bizi. Gece oğlum fışkırarak kusmaya başladı şehir Hastanesi’ne gittik covid pozitif olduğunu öğrendik. Ki a life da 15 dk da çıkan covid testleri yapıyorlar istese yapabilirdi,kan testi alabilirdiz idrar testi alabilirdi hiç bişeye bakmadan gönderdi. Sadece biblo olarak duruyorlar orada ne ilgi alaka ne yaptıkları işe önem verme hiç bişey yok. Paranızla rezil olmak istemiyorsanız gitmeyin. Ben özel Eryaman hastanesine götürüyorum oğlumu çocuk doktorlarından Duygu hoca ve Selma hocadan çok çok memnunum. Ne zaman arasam uzaktan bile yardımcı oldular.