Doğuştan sarılık yoksa ve 4 gündüz iyi beslendi ise aslında sarılık yoktur muhtemelen şu an. Varsa da 15. Gün doktor kontrolünde belli olur. Eğer şüphen varsa sağlık ocağına götür.
Aslında hiç anlaşılmayacak bir şey değil inan. İlk fotoğraflarına bakınca şu an anlıyorum yani beneğin yüzü sarı. Ayrıca ağlayınca dikkat et, eğer sarılık varsa direkt kendini belli ediyor yüzünde.
Sarı kıyafet giydirmeyin bu arada. Göz yanılsaması olabiliyor.
Bir de sarılık kafada başladığı için kafa ten rengi ile bacağını vs karşılaştırırsan anlaşılır.
Bi foto atayım dur hatta benimkini.

Burada sarılık var bak anlaşılmayacak gibi değil. Şu an bu kadar çirkin değil :)))