whitemoon kıızm gecen sene 14 eylülde dogdu. Astronot mont veya normal mont tarzı seyler gşydiremedim. Uzun kollu zıbın üzerine kalın alt üst takım yada tulum giydiriyordum battaniyeye sarıyordum. Mont ile falan pek korumuyor ben kullanamadım küçük kalıyor içinde 🥴 tulum benım kurtarıcımdı. Altına ince pijama giydiriyordum ayaklar bacaklar sıcacık tutuyordu. İçine dar tayt falan giyince dısardan da kat kat giydiği belli olmuyor 😄