yaramaz_bocegim
İştah konusu şöyle çocuklar da fizyolojik iştahsızlık psikolojik iştahsızlık ve yalancı iştahsızlık olmak üzere üçe ayrılıyor yani neye göre eksiği varsa çocuğun aslında onu tamamlamak lazım. Fizyolojik olarak demek istediğim diş hastalık kansızlık vitaminsizlik gibi durumlarda görülen iştahsızlık eğer bunlardan hiçbiri yoksa çocuk da başka sebepler de olabiliyor bazen aileler biz hiçbir şey yapmıyoruz her istediği yerinde olan bir çocuk diyor ona da ben pek anlam veremiyorum hani çocukların neden yemek yemek istemediğini mesela teyzemin oğlu var 3,5 yaşında yani aç yaşıyor resmen çocuk kan değerleri de yerinde yediği bir iki çeşit varsa var hatırladığın ya da 3 de olabilir ama çocuk yiyemiyor yani mutlu huzurlu da aileler hani çocuğun kendi keyfimi istemiyor bilmiyorum artık. Argevite gelince evet boy uzatıyo, ya da başka bir ilaç diyelim ki burada iştah açıcı bir şey önerin yazıyorlar örnek veriyorum biri diyor ki çinko kullanın biz de işe yaradı hani o öneri veren annenin bebeğinde çinko eksikliği vardır normal düzeye gelmiştir bebeğine yaramıştır ama öneri alan annenin bebeğinde çünkü eksikliği yoksa çinko vermesi bir şeyi değiştirmez yani eksiği bulmak lazım evet argevit boy uzatıyor ben kullanıyorum ama iştah konusunu bilmiyorum benim oğlum sevdiği şeyleri yer sevmediği şeyleri yemez.