Annesininguzelkizi Bir sorum olacaktı kızlar sezeryan doğum sonrası ne zaman pantolon giye bildiniz fermuar kısmı dikişlerimi benim acıtıyor
Tiffany Annesininguzelkizi dogumdan sonra genelde eşofman giydim ama dısarı cıkarken yüksek bel giydim. 6 ay sonunda düşük bel giyebildim
Eminecak Annesininguzelkizi sıktığı için mi acıtıyor acaba ben pantolonumu 40 günlük olunca girmeye başlayınca giydim. Hissetmiyorum zaten orayi pek fazla sadece yorulunca bebeği cok taşıyınca acıyor. Ama 40 gun olana kadar hamileyken giydiğim pantolonumu giymistjm
Ayazinannesiiiiii Ben yüksek bel stretch pantolon giyiyorum dikişlerin üstünde kaldığı için canımı acıtıyor. Bazen çok yorunca kendimi hala acısını hissedebiliyorum 5 ay oldu benim. Doğumdan 3 ay sonra pantolon giyebildim🫢
Minihnm Annesininguzelkizi bende 27 gün oldu doğum yapalı giyebiliyorum ama şişlik ve uyuşukluk zorluyor hamile pantolonuna devam bir süre
Annesininguzelkizi Benimde 34 gün oldu dik işimin üstü karnın şiş olduğu yerlerde ağrıyor bazen pantolon giyince de acıtıyor gibi oluyor o yüzden sordum bir zararı olmasın diye haftaya doktor kontrolüm