Arkadaşlar kırk çıkalı yeni oldu daha kafa şekli bozuk gibiydi önden arkaya doğruydu ilkin düzelir diye dikkat etmedim.hem bişey olsa doğumdan sonra söylerler di dedim.ama git gide alın kısmı genişleyip yumru gibi çıkmaya başladı dün çocuk nöroloji ve beyin sinir baktı tomografi çekildi ve kafa tası kemikleri erken kaynamış dendi amaliyat olması lazım 6 aya kadar dendi.böyle bi durum başına gelen var mı amaliyat yaptıran varmı.süreç nasıl ilerlerliyor yaptırmak mı iyi beklemek iyi biraz daha.