Oğlum 1 aylık, bizde yaklaşık 3-4 haftadır (max) bir hafta kayınvalidem de , bir hafta annemde durdum. Bebeğin bakımı, neler yapmam gerektiği vs öğrenmek için. Şimdi evime geçmek istiyorum, ev uzak değil cok yakın. (Yürüme mesafe değil) bebeğini gündüz yanlız büyütenler ve hem gece hem gündüz yanlız büyütenlere soruyorum ; zorladı mı sizi ? Evde tek kaldığımda cok sıkılmıştım , siz neler yapıyorsunuz ?