Kızlar doğduğundan beri hep memeyi zorla emdi zaman zaman hiç emmek istemediği yani zorlada olsa emziremediğim zamanlarda 30cc mama vererek tekrar deniyordum 45.gün bir mucize oldu ve emmeye başladı ancak şu an 2 aylık ve 3 gündür yine emziremiyorum süt sapmaktan artık canım acıyor yardım edin lütfen