nazlimom_ Ay atağından sonra gece uykuları tepetaklak oldu 6 aylık olucaz gece saat başı kalkıyor alışkanlık oldu sürekli emmek icin ağlayarak kalkıyor sabah ağladığında pışpış diyip beşiği sallayıp uyuttum yoksa meme versem gene aynı olcaktı böyle yapsam olurmu sizce ? Emmesinide 3,5 saatte bi emziricem siz nasıl kestiniz?
kara_gktg Burda bekliyim aynı sıkıntı bizde de var 7 buçuk aylık ve gece kaç defa uyandığımızı sayamıyorum artık