cihad_ali36 bunu sakın yapma. Aynı hatayı brn yaptım. Kaynanam aman uyandırma uyandırma hemen yerine yatır rahatsız etme dedi. Yatırıyordum 5 dk sürmüyor çocuk gazlı uyanıyor haliyle. Bu defa da açlıktan uyumuyor hemen emzir diyordu. Ben dinledim aptal gibi çocuğu gazladım gazladım karnı davul gibi. Bir sabah uyandım çocuk sanki nöbet geçiriyor tam 2 aylık olduğu gündü. Gazdan genzine tükrük kaçmış. Bir müddet kendine gelemedi. Hastaneye koştuk dr karnı tamamen gaz dolu çocuğun dedi. Resmen bebeğim ölüyor sandım. Rabbim kimseye yaşatmasın. Siz de aynı hatayı yapmayın diye detaylıca anlattım. Geç de olsa çıkar gazı. Sakın çıkarmadan uyutma.