yakamozzz utangaç testis var canım dün sağlık ocağında genel muayene varmış oğlumu da götürmüştüm 3 yaş 8 aylık küçük oğlumda 3 ay 14 günlük büyük oğlumun da bebekken bir yıl her ay kontrolüne götürdük her gittiğimizde muayene edildi hep vardı yumurtalıkları dün sağlık ocağında bakılınca oğlum utandı tabi baktırmak istemedi biri var birini hissedemedim dedi doktor utangaç testis olabilir dedi evde birde kendiniz bakın dedi gece uykusunda oğlumun uykusu ağırdır baktım ve iki yumurtaligida vardı çok şükür