Eloo005 bizim uykuda sorun yok çok şükür ama bizimki hiç birşey yemiyor sürekli ağzında bekletip çıkarıyor uyumamak için direniyor ama uyku saati diyip öpüyorum ağlıyor kaçmak istiyor ama kararlı davranınca artık 5 dk ya dalıyor ama bu arada sallıyorum ben