DefneRana3881 bizde 11.5 aylığız bizimde 10 günde bir gece ağlama krizleri oluyor.ben dişe bağliyorum.diş cıkartmiyor gibi görünürde damağa doğru iniş yapiyor bizim görmediğimiz ve günlerce sürüyor bu.biz anne sütü aliyoruz süt olarak.ek gidada bizim yediklerimizden yiyor.asiri yemiyor 2 yemek kaşiği dolusu anca yiyor bizimkinde.bende azmi yiyor diyorum ama bilmiyorumki.bizimki hep böyle yiyordu.diş zamanı tek emmek istiyor