Bynkmrck Kızlar günaydın ben grip olduğum için bebeğime fe bulaştı burnu tıkalı hırıltısı var azıcık da öksürük var ne yapmalıyım
Alparslan2022 Bynkmrck ben baş ucuna soğanın yarısını kesip üstüne 10 tane falan karanfil batırmıştım bu yöntemi cok duymuştum işe yaradı tıkanıklık icin sizde deneyin bakalım geçmiş olsun
Prettywoman91 Bynkmrck siz emziriyorsanız sarımsak bal lşmon karıştırıp yiyin. Bebeğe de kücük diş sarımsaklı yoğurt yapıp yedirin. Bir iki güne toparlar insallah
BenMathilda Bynkmrck Hastalığın boyutuna uygun tedaviyi hastalık ilerlemeden doktor reçete edecektir. Bir muayene olması iyi olur
Miramami Ihlamur veriyorum ben birde burnunu temiz tutmaya çalışıyorum ateş olursa çay kaşığı ile calpol.