ilaydaberil35ozkan_ Sabahtan beri boğazım ağrıyor uyudum uyandım şimdi de burnum akıyor gibi 3 aylık kızım var emmediği için sağarak süt veriyorum ama gribim ona geçecek diye de korkuyorum boğaz ağrımın gribimin geçmesi için ne yapabilirim (parol içtim)
Yamacyesim ilaydaberil35ozkan_ cnm bende çok ağır grip oldum emziriyorum şuan bebeğimede geçti o grip. Doktora sordm ben sütünden geçmez ama bebekle temas halinde oldğn için geçicek mutlaka dedi
Bmaidil12 ilaydaberil35ozkan_ sütten geçmez Bebeğe ama onunlayken sürekli maske takın yanında emzirme saatlerinde vs sizde parol içip nane limon zencefil içebilirsiniz geçmiş olsun
joyfulmom ilaydaberil35ozkan_ bebeğim iki aylıkken ağır bir grip gecirdim bebegimle temas halindeydim de emziriyordum da ama geçmedi benimki
ilaydaberil35ozkan_ Yamacyesim bebeğinizde nasıl seyir ediyor grip, ağır mı atlatıyor hafif mi Allah’ım korusun yavrularımızı ya temas halinde olmamamız imkansız ama yarın annem gelcek artık kalır iki gün en azından biraz daha çabuk atlatabilirim kimseye bulaştırmadan
ipekkizimmm Yamacyesim merhaba bende de dun geceden beri bogaz agrisi ve burun akintisi var saglik ocagindan randevu almistim ama verebilecegi bi ilac yoksa hic gitmiyim dedim. emziriyorum size ilac verdiler mi?
Aselikoommm ilaydaberil35ozkan_ temas halinde gecebilir bebeğe ama endiselenmeyin böyle bağışıklık kazanıyorlar benim ki de şuan 10 aylik yeni doğduğu dönemlerde hep grip olurdu hatta ne zaman aşı yaptıracak olsam grip oluyor suanda bile grip kizamik aşısı ertelendi bebekler hiç hasta olmadan bağışıklık kazanamazlar💕
BalBademmmmmm ilaydaberil35ozkan_ Sütten geçmez. Hastalıktan ölüyordum ve emziriyordum kızım 3 aylık falandı, ona hiç bulaşmadı şükür. Maskesiz emzirmedim ve hiç yaklaşmadım
SunnyG Sağlık ocağını ara ilaç yazsınlar ç. Sen de bol su iç ve maskeyle emzir, ellerini sık sık yıka.